23/10/11

La casa sota la sorra


“-Bé, bé… Així, doncs, no has matat mai ningú… Però estaries disposat a fer-ho?
-Suposo que no…
-Mai?
-Bé, m’imagino que en defensa pròpia sí. [...]
Ara l’amic Peter farà la seva prova de tir… És clar que encara no ho saps, tu, això. [...]
-Has d’apuntar la diana que tenim davant nostre mateix.
No contestà. Aixecà lentament l’arma. Volia quedar bé. Primer havia comprovat que no hi havia el fiador posat- S’hi recreà. Va prèmer el gallet…
Simultàniament al tret, va sentir un gemec i el soroll d’un cos que queia. Instintivament, interrogà amb la mirada els homes que tenia al voltant. Ja no feien broma. Tornaven a tenir la mirada glaçada. No deixaven escapar cap emoció. Pere no sabia què fer. Només va preguntar:
-Què ha passat?

40 comentaris:

  1. mmm.....interesant de aventures e?=D

    ResponElimina
  2. Bon dia, Nicky.
    D'aventures, sí.I perilloses. Si el llegeixes, ja ho veuràs.
    Fins aviat.

    ResponElimina
  3. hola a tots a mi m´agradaria llegir aquest llibre .
    Y no es per el creadordel llibre e anna.

    ResponElimina
  4. Ep Paulina, a mi qui em va enamorar va ser el protagonista, en Pere Vidal, no pas l'escriptor.
    Adéu

    ResponElimina
  5. A mi m'ha tocat aquest llibrei de veritat que e molt bonic només la 1r pàg. ja m'ha agradat

    ResponElimina
  6. Doncs quina sort Violet, perquè és un llibre d'aventures, però també tracta problemes actuals. Ja ho aniràs descobrint.
    Per cert, què et sembla en Pere Vidal? Te l'imagines guapo?
    Un petó

    ResponElimina
  7. Jo al Pere Vidal me l'imagino prou guapo.
    I tu com t'imagines al Pere Vidal? lletg, guapo, bo dolent etc....


    Espero La Teva Resposta :D

    ResponElimina
  8. Hola Violet. No sé si us ho vaig dir a la vostra classe, però quan vaig llegir aquest llibre per primera vegada (era una mica més gran que tu ara) me l'imaginava tan guapo que quasi me'n vaig enamorar. I també valent, divertit, bona persona...
    Per cert, què està fent ara en Pere?
    Un petó

    ResponElimina
  9. Ara en Pere Vidal està agafant un tren per anar-se a Assuan, però em fa po llegir-lo perque a Barcelona la policia esta buscan al Pere.

    ResponElimina
  10. i segur que li passa alguna cosa mala

    ResponElimina
  11. Saps on està Assuan? A Egipte!
    Jo crec que en Pere se'n sortirà, ja veuràs... continua llegint.
    Un petó

    ResponElimina
  12. Hola Capità Calçotets.
    Sí, sempre és una mica trist això de marxar de casa i separar-se, però... és el que fan tots els fills quan creixen. I els pares potser també es queden una mica tristos, però s'alegren que els seus fillls facin la vida que volen fer.
    No creus?
    Un petó

    ResponElimina
  13. el meu subnom es Milo i el meu nom verdader es JoseMaia

    ResponElimina
  14. Hola Milo, a quina escola vas? Si no ho sé no et puc apuntar a cap llista!
    Fins aviat.

    ResponElimina
  15. Rateta que escombrava l'escaleta12 de novembre, 2011 18:12

    Hola sóc la rateta que escomvraba l'escaleta
    y ya me e llegit una mica del meu llibre i aixo de aventures sota sorra es molt dibertit ee...
    però lu que no entenc es per k li tenen k fer tantes probes per treballar a un lloc
    FINS AVIAT !!!!! :) :) :)

    ResponElimina
  16. (CÒPIA)
    Ui Rateta que escombrava l'escaleta. Em sembla que t'has equivocat de llibre: aquí escriuen els que llegeixen el "Mecanoscrit".
    Copiaré el teu comentari a la pàgina de "La casa sota la sorra"
    I pel que fa a les proves, a mi em sembla normal, sobretot si després veus quin tipus de feina li donen. Ja ho llegiràs...
    Un petó

    ResponElimina
  17. Hola anna em dic Nabil i estaba llegint el llibre no entenc perque

    ResponElimina
  18. Com deia no se perque te que fer tantes proves

    ResponElimina
  19. Hola Nabil.
    Supòso que ha de demostrar que és bo per a la feina. No sé... quan un vol una feina important i ben pagada, ha de demostrar que s'ho val.
    Fins aviat

    ResponElimina
  20. JUDY MOODY ha dit...
    Hola anna rivera com ja caps m'a tocat el llibre la casa sota sorra. Aquest llibre al principi volia el llibre del vampir aquell. pero ara que me l'estic llegint m'esta agradant molt. Sembla molt divertit pero ja o veurem

    ResponElimina
  21. Ara sí Judy Moody.
    El llibre és divertit, sí, perquè en Pere Vidal té bastant bon humor, però... ja veuràs que passen coses no tan divertides... uuuhhhh!
    Un petó

    ResponElimina
  22. el noi del pijama de ralles mencanta

    ResponElimina
  23. Bon dia Alícia.
    Que bé que t'agradi el llibre!
    Però els comenttaris del noi del pijama a ratlles els has de fer a l'entrada del llibre.
    Explica'm perquè t'agrada, va.
    Un petó

    ResponElimina
  24. Bon dia Anna!!
    Ahir et vaig veure per la calle del bonpreu .
    ¿tèn recordes?
    Jo era la que anava amb patinets.


    Espero la teva resposta Anna :D,:)

    ResponElimina
  25. Hola Violet, sí que me'n recordo.
    Què tal va la lectura?
    Què li passa ara al meu amic "Pere Vidal"?
    Una abraçada

    ResponElimina
  26. Ara en Pere Vidal està en una mena de 'casa' sota la sorra. ¡Magrada molt aquest llibre!
    Saps Anna?De tant que magrada llibre no puc parar de llegir.

    Espero la teva resposta :),:D

    ResponElimina
  27. Hola Violet.
    A mi em passava el mateix, volia saber què passava i no podia deixar el llibre a itges. Ja veuràs, tot i que el llibre fa molts anys que es va escriure, encara tracta temes molt actuals.
    Un petó

    ResponElimina
  28. Aquest llibre pensava que no era interessant, però quan vaig començar a llegir-lo em va agradar molt i ara encara mes m'agrada.

    Un petó :D

    ResponElimina
  29. Me n'alegro Violet.
    Ja coneixes en Henry Balua?
    Fins aviat

    ResponElimina
  30. si, el coneixo, i tu el coneixes?

    ResponElimina
  31. I tant Violet, i em cau molt simpàtic, sembla que sempre estigui de bon humor i disposat a ajudar els altres. No creus?
    Petonets

    ResponElimina
  32. Si, sempre està disposat a ajudar als altres sobretot al Pere Vidal. M'agrada molt aquest personatge sobretot el seu caracter.

    ResponElimina
  33. Hola Violet.
    I què més li trobes de bo a en Henry Balua?
    Quin diries que és el seu caracter?
    Una abraçada

    ResponElimina
  34. Pues... li trobo moltes coses bones han Henry Balua com per exemple:
    Negre, alt, jove, valent,
    ajudar quan cal...... i moltes coses mes, pero ara no se m'ho correixen mes coses.
    I tu que li trobes de bo Anastasia?

    ResponElimina
  35. Hola Violet.
    Més o menys ja et vaig dir el que m'agradava d'en Henry Balua: sobretot el bon humor. Crec que la gent que sap agafar-se les coses bé i no s'enfada ja té molt de guanyat.
    I també me l'imagino guapo.
    Fins aviat

    ResponElimina
  36. Hola Anna!
    Yo del Senyor Ti penso que es un home molt malvat i mentirós.
    I tu del Senyor Ti que penses d'ell?

    Espero la teva resposta :)

    ResponElimina
  37. Bon dia Violet.
    Sí que és dolent el Sr Ti, sobretot, penso jo, perquè no li importen els demés, és terriblement egoïsta.
    Petons

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.