11/10/11

El noi del vestit


Al Dennis li agrada sobretot jugar a futbol, però l’amistat amb una noia més gran de l’escola a qui agrada dissenyar roba i tot un encadenament de fets el porten a assistir a classe vestit de noia. El director és implacable, no li veu la gràcia a la broma i l’expulsa del centre. La conseqüència d’això és que ha de deixar de participar en un partit molt important. Sort que amb imaginació i amb l’ajut de tots els companys se’n sortirà de tots els embolics.
És una novel·la divertida, esbojarrada, tot i que una mica previsible. Les il·lustracions de Quentin Blake, com sempre, són un valor afegit que fan encara més còmiques les situacions que viuen els protagonistes.

113 comentaris:

  1. Hola soc la caputxeta vermella, tinc 10 anys hi la meva escola es el Jauma Vicens Vives.Hi tinc un germa que es diu oualid,té 13 anys hi tambe tinc una germana petita de 1 anys hi mig.

    ResponElimina
  2. Hola Caputxeta, et trasllado el comentari a "APUNTA'T i PRESENTA'T" i et contesto allà.

    ResponElimina
  3. Hola Anna, sóc del Vicens Vives, m'ha agradat molt com explicaves els contes, ja llegiré alguns d'aquets llibres.

    (Sóc la Kika super bruixa)

    Adeu.

    ResponElimina
  4. Hola Kika Superbruixa, m'has de dir el teu nom.
    Ja veuràs com t'agraden els llibres...
    Bona nit.

    ResponElimina
  5. Adeu anna, a i ets molt bona de explicar els contes ets fantastica adeu guapa

    ResponElimina
  6. Gràcies Alícia.
    Et diré el truco: llegir-lo amb ganes i imaginació.
    Petons.

    ResponElimina
  7. hola anna quetal soc del vicens vives de 5e B.


    estic llegint aquest llibre el noi del vestit demument magrada aquest llibre es molt bonic i divertit.

    ResponElimina
  8. I com et dius Bella Durmiente?
    Fixa't en la manera d'explicar-se del llibre. Oi que sembla que parlin?
    Una abraçada

    ResponElimina
  9. hola soc la thais de 5e B la Bella Durmiente i me grada moltisim el lliebre del noi del vestit una abraça anna

    ResponElimina
  10. Per on vas Thais? Ja saps qui són la família d'en Denis?
    Bona nit

    ResponElimina
  11. vaig per la pagina 17. Si la familia d´en dennis es en johan, la mare i el seu para com la mare i el pare no sur el nom pues no muse bueno que passis bona nit fins dama anna.

    ResponElimina
  12. I què en penses Bella durmiente de com reaccionen els dos germans quan els pares se separen?
    Fins aviat

    ResponElimina
  13. Hola sóc lÁlicia el pare den Dennis trobo que es molt dulent i en Dennis en el gun tros don pena i demumen me llegit el primer capitol i magrada molt.

    ResponElimina
  14. bueno pues o trobu aixi aixi van reacciona el dos germans en dennis va plorar perxo esque no me enrrecordo molt perque amb el dies,pues aixo no pro es molt interasant aquet llibre

    ResponElimina
  15. bueno s fantastic el llibre hára anire per la página 20.
    Fins aviat Anna un peto ven gros.

    ResponElimina
  16. Bon dia Alícia!
    Per què és dolent el pare d'en Dennis?
    Perquè s'ha separat?
    Besitos

    ResponElimina
  17. Bon dia Bella durmiente.
    Què et sembla el partit que en Dennis juga refredat i el que va passar?
    Fins aviat

    ResponElimina
  18. El amic d´en Dennis li va dir que juguesi, i en Dennis va dir que hu intentaria jugar.Fins aqui vaig arivar fin la pagina 20. Pero com en Dennis el millor jugan perqué maraca moltissims de gol adeu.

    ResponElimina
  19. Hola Bella durmiente.
    Bona lectura!
    Una cosa, com et dius? em falta el teu nom per la llista de pirates.
    Petonets

    ResponElimina
  20. Gracies. Em dic Thais soc del vicens vives.
    Fins aviat petonets.
    Adeu,Anna.

    ResponElimina
  21. Doncs bon dia Bella Durmiente.
    Apunto el teu nom a la llista de pirates (el veuràs a la dreta)
    Amb aquesta pluja, avui és un bon dia per llegir.

    ResponElimina
  22. Ja, jo estic llegint el llibre el noi del vestit bueno una pregunta Anna tu tambe estas llegint un llibre o no? bueno jo crec que si no ?
    Fins aviat Anna.

    ResponElimina
  23. Una cosa ja vindras una altra vegada no ? al nostre colegi al de vicens vives?
    Bueno fins aviat Anna.


    (Bella Durmiente)

    ResponElimina
  24. Hola Bella Durmiente.
    I tant que estic llegint un llibre. I més d'un. De juvenil, estic llegint Krabat, (va de por, fantasmes i morts)
    I sí que tornaré a la Vicens Vives i us explicaré més contes.
    Una abraçada

    ResponElimina
  25. Vale tens a la biblioteca llibres de aventures no?Bueno sí jejjeje. Ja ens veurem en el colegi.
    Fins aviat.Anna. adeu
    Un abraçada moltissim de petons adeu.

    ResponElimina
  26. una pregunta Anna y han mes nenas que es diguin Thais? Bueno.
    Fins aviat Anna.

    ResponElimina
  27. Em sembla que no Bella durmiente, però pots mirar-ho a les llistes de pirates.
    Per cert, és un nom que m'agrada molt.
    Un petó

    ResponElimina
  28. hola Anna trobo que el pare den Dennis es masa dolent ijo no vuldria un pare com aquet dew petons Anna

    ResponElimina
  29. Vale gracies, nomes era per preguntar.
    Ara el llibre m´asta gradan .
    Adeu Anna.

    ResponElimina
  30. Bon dia Patty Spring i Bella Durmiente!!!
    A mi tampoc m'agrada el pare, sobretot perquè tothom li té por i no s'atreveixen a parlar amb ell. De vegades els dolents estan molt sols,no creus?
    Fins aviat

    ResponElimina
  31. Hola Anna, ja he llegit fins la página 25.
    Fins aviat Anna adeu.:)

    ResponElimina
  32. Un petonet ven gros.Bueno ja ens veurem no? bueno adeu, Anna.

    ResponElimina
  33. Hola Anna Ribera soc l'Alicia i en el segon capitol desde que sa mort la mare el pare es un golafre.Adeu petonets!!!

    ResponElimina
  34. Hola Bella durmiente.
    Explica'm una mica de què va el que estàs llegint i què et sembla, m'agradaria parlar-ho amb tu.
    Petons

    ResponElimina
  35. Hola Alícia.
    Em sembla que la mare no es mort, se'n va de casa i se separa del pare. Ptser és per això que el pare està enfadat en comptes de trist, no creus?
    Una abraçada

    ResponElimina
  36. Hola Anna te expliacre com tu mas dit...bueno lo que passa esque el porte es va quitar el mocs que en Dennis li avia tirat jejejje.A i tambè en Dennis va maracr un gol en darvesh i no me enrecordo mès,qui va marcar un gol.
    Fin aviat Anna,adeu.

    ResponElimina
  37. És que en Dennis és un gran jugador de futbol, potser per això l'aprecien a la classe... fixa't que refredat i tot va al partit!
    Bona lectura!

    ResponElimina
  38. Gracies. Home esclar tenim que llegir perque si no, no sabrem de lo que estem llegint.Per aixó,bueno tu ja em diras algunes preguntes que ara estic llegint la pagina 26 bueno cuan acabi ja te explicare una miqueta si bueno, ja ens veurem no? bueno adeu Anna.
    Un petonet ben gros fins aviat Anna.

    ResponElimina
  39. Hola Anna es beritat la mare no esta morta,tens rao adeu.

    ResponElimina
  40. Hola soc l'Alicia i dun tros del capitol del tercer explica que en Dennis li va a comprat una revista per una amiga i trien les tergetes per la revista que es el regal i ei per el cap deia ... Però si no insisteix la nena rumiaba.Aquet es el primer tros del tercer capitol.Adeu!!!

    ResponElimina
  41. Hola Bella Durmiente. Si vas per la pàgina 26 començaràs la història de sota el matalàs. Et farà riure, ja ho veuràs.
    I Alícia, tu què en penses d'aquests nens que no volen fer res amb les nenes? o aquestes nenes que no volen fer res amb els nens?
    Petons a les dues.

    ResponElimina
  42. es molt gracios jeje. Anna cuan acabi jo el libre el de el noi del vestit tu que h´em recomanaries? (de llibre)?.
    Fins aviat.

    ResponElimina
  43. Doncs no sé Bella durmiente. Tots els que us he passat són bons. Perquè no proves amb la crida del bosc? No és d'humor, fins i tit algun tros fa plorar, però passen aventures i està molt ben escrit.
    Un petó

    ResponElimina
  44. Vale quin es aquet bueno Anna,la meva profesora ens a dit que cuan llegim un llibre i el acabem pues ens cambien ham un altre compañ.
    Fins aviat Anna.

    ResponElimina
  45. Hola anna en Dennis es molt simpatic, pero des de que la seva mare no esta el seu pare es molt dolent. En Dennis li agrada molt Tisha el seu programa preferi. M'ancanta aquest llibre!!!!!!!

    ResponElimina
  46. Hola Nicky18.
    Tens raó, el pare d'en Denis sembla molt dolent, però és que els pares i les mares també som persones i de vegades ens enfadem i estem de mal humor... no és tan dolent com sembla, ja veuràs.
    Petons

    ResponElimina
  47. m'agrada molt aquest libra

    ResponElimina
  48. capita calçotets 310 de novembre, 2011 13:46

    hola.
    m'agrada molt el noi del vestit,i mira que ara vaig pel principi,peró i ha una mica de tristesa,perque la mare den dennis s'en va quan es petit.
    bueno m'agrada molt una cosa.Que en Dennis li agrada molt juga a futbol,i ha mi tanve.


    fin unaltra adeu!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  49. Hola Anna ja vaig per la página 27. fa molta gracia, ejjeje.
    Fins aviat.

    ResponElimina
  50. Hola Dennis, qui ets?
    Va, presentat...
    Un petó

    ResponElimina
  51. Hola a tots a mi m'ha tocat aquest llibre per llegir, es molt interesant!!!
    Estic per la pàgina 18, 19.

    ResponElimina
  52. Adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
    p
    e
    t
    o
    n
    e
    t
    s
    !
    !
    !
    !

    ResponElimina
  53. Anna em dius algo que estic esperant i te estic envien missatges pro no me parles Anna.
    Fint aviat .

    ResponElimina
  54. Hola Bella Durmiente.
    Jo em penso que t'havia contestat a tots els missatges, però si me n'he oblidat algun perdona.
    Què en penses d'aquest llibre? Què et fa sentir?
    Fins aviat

    ResponElimina
  55. Va Paulina, fes algun comentari del llibre, del que et fa pensar, del que et fa sentir, del que et recorda...
    Un petó

    ResponElimina
  56. Hola Anna bueno aquest llibre pues en va sentir contenta avegades trista nose coses així.
    Fins aviat Anna.Un peton ven gros Anna. Adeú.

    ResponElimina
  57. Doncs diga'm alguna cosa que t'hagi fet sentir trista Bella Durmiente, o contenta.
    Fins aviat

    ResponElimina
  58. Nose aveure,mmmmm...cuan el pares es van separar pues aixó era que enva sentir trista i després cuan en va sentir contenta es cuan van márca un multissíms de gols i també el seus amics que anaven en el seu equip van márcar gols.
    Fins aviat.

    ResponElimina
  59. Hola, bon dia Bella durmiente.
    M'agrada això que expliques. T'alegres i t'entristeixes amb en Dennis. D'això se'n diu identificar-se amb el protagonista. És una bona manera de llegir.
    Un petó

    ResponElimina
  60. Hola em dic abde soc del cole monserat vaireda
    adeu

    ResponElimina
  61. Hola Abde, benvingut. Llegiràs aquest llibre?
    T'apunto amb el psudònim "Dennis".
    Una abraçada

    ResponElimina
  62. moltes gracies Anna merci bueno ja ens veurem si vens al nostrre colegi.
    Fins aviat Anna.

    (Bella Durmiente)

    ResponElimina
  63. De res Bella durmiente. Quina part del llibre estàs llegint ara?
    Un petonet

    ResponElimina
  64. Al Dennis li agrada sobretot jugar a futbol, però l’amistat tenia una noia més gran de l’escola a qui agrada dissenyar roba i tot un encadenament de fets el porten a assistir a classe vestit de noia

    ResponElimina
  65. estic per la pagina ara anirè per la página 28. Es un home que es diu Raj no i el home,cuan passaba un es reia del seu nom y en Dennis va passar y el Raj es va riure perque el dennis va va dir: oa em dic Dennis, i el home es va riure. Fins aviat.Anna.
    Ja ens veurem,si esque vens una altre vegada al nostre colegi bueno ja ens veurem.Fis aviat, Anna.

    (Bella Durmiente)

    ResponElimina
  66. Hola Mohamed, bona nit.
    Estàs llegint aquest llibre?
    Tu creus que t'assembles a en Dennis en alguna cosa?
    Fins aviat

    ResponElimina
  67. Bona nit Bella Durmiente.
    Sí, les bromes que fa el kiosquer Raj són divertides.
    Jo de petita també volia ser kiosquera, m'agradava això de tenir una paradeta al carrer per vendre diaris i llibres.
    Un petó

    ResponElimina
  68. hola a tots emb fa molta pena les regles del pare den Deenis .
    pobre denissss!!!!!
    adeu y molts
    p
    e
    t
    o
    n
    e
    t
    s
    !
    !
    !

    ResponElimina
  69. Bon dia Paulina.
    Quina és la norma que et sembla més terrible?
    Fins aviat

    ResponElimina
  70. Hola Anna com estas?enseriu que volies fer de quiosqui?te agrdava de f´heru bueno ja ens veurem Anna no? bueno fins aviat Anna.
    Bona tarda.

    ResponElimina
  71. Hola Bella durmiente. En serio, sí que em feia gràcia. M'imaginava tenir una caseta plena de llibres i diaris...
    A tu t'agradaria fer algun ofici de gran?
    Un petó

    ResponElimina
  72. Nose aveure perquè com estic en el cole i vaig veuren de mestres o de...nose bueno ja ens veurem.
    Fins aviat.

    ResponElimina
  73. Vols dir que potser t'agradaria ser mestra Bella durmiente?
    És un bon ofici.
    Però s'ha de llegir i pensar molt!
    Fins aviat

    ResponElimina
  74. Si que me agradaria seró sempre. Jo sempre jugo a mmestres peró encara m´agrada bueno fins aviat Anna.
    Adeu Anna un peto ven gros...

    ResponElimina
  75. Hola Bella Durmiente.
    M'agrada que juguis. Jugar, en certa menera és com llegir: et permet conèixer i provar coses sense massa perill.
    Un petó

    ResponElimina
  76. hola anna !!!!!!!!!!el segon capitul es molt dibertit pero el tercer molt més es tracta de que en dennis compra una revista de nenes i el venedor li diu que si esta segur de que la vulgi comprar pero en dennis sinventa que es un regal per una amiga seva pero a la nit el seu pare senfada moltissim perque diu que aigo només ho miren les noies i els nens no bueno dew anna!!!!

    ResponElimina
  77. Hola Patty Spring!
    Realment fa gràcia, és veritat. A tu t'ha passat mai alguna cosa així? Sembla mentida que encara hi hagi molta gent que es fixa més en si ets nen o nena que en si ets una persona...
    Un petó
    Ah! Potser demà no hi haurà classe (per les pluges) Aprofita per llegir!

    ResponElimina
  78. Ja Anna bueno, una coseta, en señor Raj venia gossets petits i gatets,i li volia comprar un animal a la señora la seva amiga, i li va comprar un gosset,i li diu en Raj Dennis pues aquet gosset i el va agafar i en Raj va agafar un paper d`embolicar que era de Nadal, i en Dennis no el va voler.Bueno tu ja me diràs.
    Fins aviat Anna.

    ResponElimina
  79. Bon dia Bella Durmiente.
    No recordava aquest tros. És divertit. T'imagines embolicar un gosset com si fos un regal de nadal?
    Fins aviat

    ResponElimina
  80. Si pobret gosset no? bueno ja ens vaurem Anna, bueno ja em explicaras mes contes no bueno encara el tinc que llegi perquè vaig per la meitat.
    Fins aviat Anna.

    ResponElimina
  81. Doncs a seguir llegint i rient Bella Durmiente, realment t'ha tocat un llibre d'humor, escrit per fer riure.
    Un petó

    ResponElimina
  82. Hola Anna fa molt que no escric pero la Lisa es molt amiga den Dennis des del castic que els i va posa el seu director. I el vestit tronja li quedava molt bé,eh!La Lisa esta loca per la moda!
    Un peto anna es molt guai!

    ResponElimina
  83. Bon dia Nicky 18.
    Tu penses que està bé això d'estar boig per la moda?
    Petonets

    ResponElimina
  84. no u ser anna.
    p
    e
    t
    o
    n
    s
    !
    !
    !
    !
    !
    !

    ResponElimina
  85. Bon dia Nicky 18.
    Jo penso que la moda és una cosa ben curiosa. Està bé provar noves formes i nous colors per vestir-se, és divertit, però de vegades també hauríem de saber aprofitar més la roba.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  86. anna no se que dir per qué es tant divertit i totes les coses que passen son tan emosionats. Vaig per la pagina 128.
    p
    e
    t
    o
    n
    s
    !
    !
    !
    !
    !

    ResponElimina
  87. Anna Ribera Turró01 de desembre, 2011 11:25

    Doncs copia aquí algun trosset que et faci gràcia NIcky18.
    Una abraçada

    ResponElimina
  88. anna el llibre es molt xulo pero es una pena que agin expulsat en Dennis, es super vona la Lisa en vuler ajudar en Dennis a que torni a l'escola.
    p
    e
    t
    o
    n
    s

    a
    n
    n
    a
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !
    !

    ResponElimina
  89. Hola Nicky 18.
    De vegades és veritat, la gent gran no sabem entendre les coses i anem a pinyó fixe. Però jo crec que al final tot s'arreglarà. Tu què creus?
    Una abraçada

    ResponElimina
  90. HOLA ANNA EL CAPITUL 5 VA DE QUE EN DENNIS ESTA BOIG PER LA LISA I LA LISA LI DIU QUE EL CAP DE SEMANA VINGUI A CASA SEVA ADEU ANNA!!!!!

    ResponElimina
  91. Hola Patty Spring.
    Així m'agrada. Aprofitar els dies de festa per a llegir. Jo m'he passat quasi dues hores al sofà llegint (un llibre d'adults: La mesa limon)
    Tu quan llegeixes, intentes endevinar què passarà?
    Un petó

    ResponElimina
  92. HOLA ANNA I EL 6È CAPITUL VA DE QUE LA LISA LI COMBIDA A EN DENNIS A CASA SEVA A LES ONZE EN PUNT ,I QUAN ARRIBA EN DENNIS VEU LA SEVA HAVITACIO I LI AGRADARIA QUE LA SEVA SIGUES IGUALA.DESPRES EN DENNIS I LA LISA SESENTEN AL LLIT A MIRAR MOLTES REVISTES ADEU ANNA!!!!

    ResponElimina
  93. HOLA ANNA EL 7È ES QUE EL DIUMENGE ES EL CUMPLEANYS DE PARE DEN DENNIS I EN JOHN PERO AL SEU PARE NO LI AGRADA ELS CUMPLES, I TAMPOC NO VOLIA CELEBRAR EL SEU CUMPLE I QUAN EL PARE VA ARRIBAR DE TREBALLAR EN DENNIS I EL SEU GERMA VAN VAIXAR A LA CUINA PER DONAR-LI UNA SORPRESA PERO EL PARE VOLIA ESTAR SOL.DESPRES EN DENNIS LI VA DONAR UNA TARJETA PERO EL PARE ES PENSAVA QUE NO ERA EL MILLOR PARE DEL MON.

    ResponElimina
  94. Hola altra vegada Patty Sprong.
    Tu com creus que hauria de ser, un bon pare?

    Petonets

    ResponElimina
  95. un bon pare tindria gue ser vastant bo amb el seu fill i celebrar el seu anibersari adeu anna!

    ResponElimina
  96. I el 8è capitol va de que en Dennis va un altre cop a casa de la Lisa,pero la Lisa vol que en Dennis es vesteixi amb un vestit taronja que ha fet la Lisa,desprès que en Dennis s'ha posat el vestit la Lisa li vol posar unes sabates i desprès el vol maquillar. Adeu Anna!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  97. Bon dia Patty Sprinng.
    Te l'imagines en Dennis vestit i maquillat d'aquesta manera?
    M'agrada la definició que has fet d'un bon pare.
    Un petó

    ResponElimina
  98. HOLA ANNA GRACIES I SI QUE M'HA LI MAGINO VESTIT DE NENA.

    ResponElimina
  99. EL 9 CAPITUL VA DE QUE EL DIUMENGE PER EL MATI TRUQUEN A CASA DE DENNIS I RESULTA QUE ES LA LISA
    QUE LI VOLDEMANAR EN EN DENNIS QUE ES FASI PASSAR PER UNA AMIGA FRANCESA EN EL QUIOSC DE RAJ
    ADEU ANNA.

    ResponElimina
  100. Bona nit Patty Spring!
    Començo i acabo el dia amb tu. Està bé.
    Al pas que vas aviat acabaràs el llibre. Millor, perquè la setmana que ve vinc a l'escola a saludar-vos altra vegada i a despedir-me.
    Una abraçada

    ResponElimina
  101. HOLA ANNA EL 10 CAPITOL VA DE QUE EN DENNIS VA DISFRESAT DDE NEN AL QUIOSC DE RAJ I EN RAJ SO CREU QUE ES UNA NENE FRANCESA ADEU ANNA

    ResponElimina
  102. EL CAPITUL 11 I 12 VA DE QUE EN DENNIS VEU A EN MAC DEL CURS DE LA LISA I LI DIU DE QUE DEMA VINGUI A LESCOLA AMB LA LISA I EL 12 VA DE QUE EN
    DENNIS VA A L'ESCOLA AMB LA LISA I VAN ANAR A L'AULA DE LA LISA,TAMBÈ LA SENYORETA DE GIMNASIA SO VA CREURE,DESPRES EN MAC LI VA DEMANAR A EN DENNIS VUI DIR A LA DENISE QUE SI DESPRES DE CLASSE VULGUES ANAR A PRENDRE UN O DOS GELATS PERO LA LIS VA DIR QUE LA DENISE NO PODIA. PERO DESPRES QUAN EN DENNIS VA ANNAR AL LAVAVO DE LES NOIES PERQUE ARA ES UNA NOIA TOTOM EL VOLIA MAQUILLAR

    ResponElimina
  103. EL 13 CAPITUL VA DE QUE TOCA FRANCES I EN DENNIS VA PENSAR QUE LA DECOBRIRIA PERO NO LI VA DESCOBRIR DE MOMENT I LI VA PREGUNTAR MOLTES COSES EN FRANCES QUE NO ENTENIA GENS.

    ResponElimina
  104. EL CAPITUL 14 VA DE QUE EN EN DENNIS LA DESCOBER PER CULPA DUNA PILOTA I TOTOM ES VA COMENCAR A RIUREN-SE DELL HAHAHAAAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAHAHA I
    EL DIRECTOR DE L'ESCOLA EL VA CRIDAR PER ANAR AL DESPATX SEU I LI VA PREGUNTAR SI ESTAVA BOIG PER QUÈ PORTAVA UN VESTIT TARONGA I PER AIXO EL VA ESPULSAR.

    ResponElimina
  105. EL 15 CAPITOL VA DE QUE EL SEU PARE NO LI AGRADA QUE ELS SEUS FILLS ES VESTEIXIN COM UNA NOIA I QUE ADAMES LI AGRADESIN MOLT ELS VESTITS DESPRES EN DENNIS VA PUIXAR A LA SEVA HABITACIÓ I VA AGAFAR LA FOTO QUE AVIA SALVAT DE LA FOGUERA PERO EL SEU PARE LI VA AGAFAR I LI VOLIA TIRAR A LES ESCOMBRARIES COM LA SEVA REVISTA,A LA NIT VA VEURE A LA LISA PER LA FINESTRA QUE LI VA DIR QUE INTENTARIA QUE EN DENNIS TORNES A L'ESCOLA.

    ResponElimina
  106. EL 16 CAPITOL VA DE QUE EN DENNIS VA A CASA DE DARVESH I LA SEVA MARE LI PREGUNTA QUE AVIA PASAT A L'ESCOLA I ALTRES COSES.

    ResponElimina
  107. Hola Patty Spring.
    Ja quasi estàs acabant el llibre. Tu sabies que en David Valliams (l'escriptor del llibre) també escriu sèries d'humor per a adults a la TV?
    A mi em fan riure bastant.
    Una abraçada

    ResponElimina
  108. EL CAPITOL 16 VA DE QUE EN DENNIS ESTA TOT EL DIA A CASA SEVA SENSE SORTIR NI MIRAR LA TELE I EL 17 VA DE QUE EN DENNIS VA A MIRAR EL PARTIT I
    ES TROBA A LA LISA AMB EN MAC I LA LISA LI DIU SI LI A DEMANAT PERDO A LA SENYORETA WINDSOR.
    DESPRES EN GARETH LI VA DEMANAR AL DIRECTOR QUE
    SI PODIA JUGAR EN DENNIS PERO EL DIRECTOR VA DIR QUE NO

    ResponElimina
  109. HOLA ANNA NO HO SABIA ADEU!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  110. EL 18 VA DE QUE VA DE QUE EL EQUIP DE FUTBOL DEN DENNIS(EL DE VANS)VAN SORTIR TOTS AMB VESTITS DESPRES EL DIRECTOR VA MARXAR I EN DENNIS VA PODER JUGAR I VAN FER MOLTS GOLS I DESPRES EL MILLOR AMIC DEN DENNIS VA TROCAR AL SEU PARE.

    ResponElimina
  111. Hola Patty Spring
    Ho posa a la portada de darrera. La sèrie es diu "Little Britain"
    Petons

    ResponElimina
  112. HOLA ANNA ES VRITAT JA U E TROBAT ADEU ANNA!!!!!
    UNA ABRAÇADA

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.