16/9/11

Tobi Lolness

De Fombelle, Timothée
Tobi Lolness. Un mil.limetre i mig d'heroisme / Timothée de Fombelle / Traducció de Josep Alemany
Barcelona: Empúries, 2007
Col.lecció: L'Illa del temps ; 4
Biblioteca de Roses. JN 2 FANTASTICA FOM
Descripció: 291 pàg ; 22 cm.
Premi Andersen 2007
ISBN: 978-84-97872676









La vida i les aventures d'éssers tan diminuts que es pensen que un arbre és un univers i cada alçada del tronc diferents mons.
Dolç, màgic, intrigant, en Tobi Lolness és capaç de defensar els seus i el seu món alhora que conèixer i aprendre altres maneres i llocs per viure.
I si us agrada, hi ha un segon llibre....

62 comentaris:

  1. alicia al pais de les marebelles03 de novembre, 2011 19:09

    Bon dia em dic Alicia i vaig al colegi de vicents vives, i aquest llibre es com d"aventura.A mi magrada molt pero per saberne mes mel tindre que llegir ¡¡¡ADEU!!!

    ResponElimina
  2. Quina sort Alícia al pais de les meravelles!
    És un llibre preciós.
    "En Tobi feia un mil.límetre i mig"
    Te l'imagines? Més petit que la teva ungla del dit petit!!
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. hola soc la caputxeta 2 i estic llegint aquest llibre i espero que m agradi

    ResponElimina
  4. El llibre és molt divrtit anna, que petit que és en Tobi

    ResponElimina
  5. Tu com te l'imagines Caputxeta 2?
    Com una formiga, com un nan petit? Com?
    Bona nit

    ResponElimina
  6. Jo l'imagino com una formiga adeu anna bona nit

    ResponElimina
  7. Ja m'agrada una formigueta.
    Una formigueta valenta i llesta.
    Bona lectura!

    ResponElimina
  8. Tinc ganes de acabarlo em sembla molt divertit FINS ABIAT
    LOVE!!!!!!!!!
    CAPUXETA2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ADEU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!??????????????????????

    ResponElimina
  9. Doncs t'hauràs de fer un fart de llegir, Caputxeta. A mi em va passar el mateix, no podia deixar de llegir.
    Un petonàs al nas.

    ResponElimina
  10. ja vaig per la pagna 32 del llibre i m agrada molt

    ResponElimina
  11. Hola Caputxeta 2.
    Explica'm què penses. Em sembla que en Tobi s'ha perdut. Tu t'has perdut mai?
    Besitos

    ResponElimina
  12. Amb sembla que s ha perdut ell sol quina pena jo mai m he pena en Tobi a mi no m agradaria esta sola sense cap persona. ADEU Anna

    ResponElimina
  13. jo mai m he perdut adeu

    ResponElimina
  14. Tranquil.la Caputxeta 2. En Tobi se'n sabrà sortir bé. Però sí, això de perdre's ha de ser trist, no saber on ets, no trobar ningú per preguntar, no m'agradaria gens.
    Un petó

    ResponElimina
  15. HOLA, ANNA AQUEST LLIBRE M AGRADA MOLT ADEU ANNA

    ResponElimina
  16. E FET UNA BONA ELACIO

    ResponElimina
  17. Doncs et felicito Caputxeta 2.
    Ja se n'ha sortit en Tobi Lolness? Ja ha trobat altre cop casa seva?
    Fins aviat

    ResponElimina
  18. UNA AMIGA MEVA LA KIKA TÉ EL MATEIX LLIBRE QUE JO I ÉS DELS GRECS ADEU ANNA COM POT SER QUE EN TOBI SUIGI TAN PETIT

    ResponElimina
  19. Hola Caputxeta 2, que bé que una amiga llegeixi el mateix llibre, així el podeu comentar...
    No sé perquè és tan petit en Tobi, però realment, el seu arbre és el seu món. No sap que hi hagi res més. T'imagines?
    Un petó

    ResponElimina
  20. en tovi viu en un roure

    ResponElimina
  21. a mi no m´agradaria viure sol

    ResponElimina
  22. Hola Tarzan.
    I viure en un arbre, t'agradaria?
    T'has fet mai una cabana dalt d'un arbre?
    Fins aviat

    ResponElimina
  23. hola anna el trovo que en tobi es molt petit.

    ResponElimina
  24. Petit o gran depèn Kika.
    Si ets un gegant tot et sembla petit, i si ets una formiga tot et sembla gran.
    Un petó

    ResponElimina
  25. Si,m´agradaria viure en un arbre ,no,no he fet mai una casa en un rbre.

    ResponElimina
  26. Hola Tarzan, com va la lectura.
    Saps que Tarzan (el del llibre) va aprendre anglès gràcies a un llibre que va trobar a la selva? NO el sabia parlar, només llegir i escriure.
    Fins aviat

    ResponElimina
  27. BENBINGUT TARZAN

    ResponElimina
  28. HOLA KIKA, EN TOBI S HA PERDUT ANNA ADEU

    ResponElimina
  29. hola capuxeta vermella

    ResponElimina
  30. eeeeeeeeeeeeeeeeepppppppppppppppppppppppppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ResponElimina
  31. mai em descubrireu i soc un nen de 5 si voleu saber qui soc digueu des (en lordinador)

    ResponElimina
  32. crec que tenim de dir des o algu aixi

    ResponElimina
  33. Hola Anna magradat molt aquest llibre perque no nomes parla del Tobi Lolnes sino que parla de la seva mare Maia i del seu pare en Sim. Pero jo no acabo de entendre qui es el Leo Blue,adeu Anna.

    ResponElimina
  34. Bon dia Alicia.
    En Leo Blue és u amic de'n Tobi de quan eren petits, però que poc a poc el van enganyant (i es deixa enganyar) fin que es converteix en el seu enemic.
    Un petó

    ResponElimina
  35. HOLA ANA NOSE DE QUE PARLAR

    ResponElimina
  36. Bon dia Tarzan!
    Si no saps de què parlar, no parlis, cap problema, però, t'agrada el llibre?
    Un petó

    ResponElimina
  37. SI MAGRADA MOLT EL LLIBRE

    ResponElimina
  38. kica en realitat et dius júlia?¿?

    ResponElimina
  39. hola anna que tal?????????????????
    jo estic molt bé!!!!!!!!!!!!!
    nomes vaig per la pàgina 25.
    nomes vaig per aquesta pàgina perque tenim molts d'examens a l'escola.
    la propera setmana que tenim festa no parare de llegir és molt xulo pero al prinsipi és una mica aborrit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    espero la teva resposta:)

    ResponElimina
  40. Hola Tarzan, i hola Kika. Què tal?
    S'acosten les festes i també s'acosta el final de l'activitat. Vinga a llegir!
    Petonets

    ResponElimina
  41. geronimo stilton 230 de novembre, 2011 17:09

    hola estic llegint el llibre Tobi lolnes

    ResponElimina
  42. I què en penses Gerónimo Stilton de què uns animals tan petits passin tantes aventures? Creus que sí, que el bitxos petits també pensen, senten i actuen com les persones?
    Un petonet

    ResponElimina
  43. JA BAIG PER LA PAGINA 261

    ResponElimina
  44. Bon dia Tarzan.
    Doncs ja quasi estàs acabant.
    Et demano un favor: quan l'acabis, copia'm un frase del llibre qie t'hagi agradat.
    Fina aviat

    ResponElimina
  45. Anna Ribera Turró01 de desembre, 2011 11:28

    Gràcies Tarzan

    ResponElimina
  46. Bon dia Anna com estas , aquest llibre es molt dibertit. La Elisha , la nena que el va trobar al riu sembla molt divertida i molt simpatica.De vegades no se que signisiquen algunes paraules pero las buco al diccionari i problema acabat.

    ResponElimina
  47. Una abraçada molt forta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  48. Hola Alícia.
    Que bé que t'agradi el llibre (i felicitats per buscar les paraules al diccionari)
    Sí que és un llibre curiós: bitxos tan petits i amb tantes aventures!
    Un petó

    ResponElimina
  49. geronimo stilton 207 de desembre, 2011 20:23

    hola soc en souhaib estic llegint el llibre Tobi lolness hi vaig per la pagina 47

    ResponElimina
  50. geronimo stilton 207 de desembre, 2011 20:26

    Adeu ha tots

    ResponElimina
  51. Bona nit Gerónimo Stilton.
    T'agrada el llibre? No m'has contestat al que et vaig preguntar.
    Un petonet

    ResponElimina
  52. Benvingut Tarzan.
    D'on has tornat?
    Has llegit una mica?
    Un petó

    ResponElimina
  53. si ja e acabat el llibre

    ResponElimina
  54. Felicitats Tarzan.
    Et mires els bitxos d'una altra manera, ara que has llegit aquest llibre? (És broma)
    Ens veiem aviat a l'escola.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.