16/9/11

Mecanoscrit del segon origen


I estirats a terra, darrera el parapet del marge per damunt del qual ben just si gosaven espiar, tot i que uns quants rebrots d'una olivera desapareguda dissimulaven llur presència, van anar observant l'estranya criatura, tan immòbil com ells. Tots dos anaven armats, 1'Alba amb el màuser, però el descobriment de l'intrús era tan recent i inesperat que les mans encara li tremolaven massa perquè s'atrevís a disparar. D'altra banda, estava encuriosida i el desconegut, observà, no duia armes de cap mena. Després, però, va veure que s'havia equivocat.


Perquè, a la fi, la criatura es va moure i féu una correguda cap a l'altre extrem de l'hort, on s'aplanà a frec de les plantes que hi creixien. Va ser aleshores que tots dos van veure l'objecte que duia a les mans i que un breu llampec, en incidir-hi el sol, delatà. Sense això, no se n'haurien adonat, puix que devia ser una cosa rodona o aplanada, sense culata ni canó, per menuts que fossin.

En aquell moment va comprendre que l'hauria de matar.

44 comentaris:

  1. Hola soc la Paula i el meu saudonim es paulina.M'agraden els animals com a una amiga meva.M' agraden els llibres de aventures. M'agrada llegir.Adeu

    ResponElimina
  2. Hola em dic Marc.Estic a l'escola Narcís Monturiol. El meu nick es Gandalf.

    ResponElimina
  3. Hola soc l'Aitana i el meu saudonim es Niky.A mi m'agraden els llibres d'aventures .M'agraden els animals.M' agrada llegir molt.

    Adeu fins un altre

    ResponElimina
  4. Hola, em dic Susana i vaig a l'escola Narcís Monturiol,vaig a 5è A. M'agrada molt l'ordinador,i el meu nick es Paulina de Tea Stilton

    ResponElimina
  5. UI, que repetim noms...
    Doncs la Paula serà la Paulina 2
    En Marc serà en Gandalf 2
    L'Aitana serà en Nicky 2
    i la Susana serà la Paulina 3

    Preneu nota!!!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  6. Hola sóc la Sara de la escola Jume Vivens Vives de 5èA i he triat el llibre " Mecanoscrit del segon origen " i el saudonim és la sirenita

    ResponElimina
  7. Sóc la sirenita i estic llegin el llibre Mecanoscrit del segon origen i he llegit fins la pàgina 48 i fins aquí m'ha samblat molt diverit!!

    ResponElimina
  8. Hola Sirenita, benvinguda. T'apunto a la llista.
    Ja has vist com és la fi del món? D'això se'n diu "Apocalipsis"
    Has pensat què faries tu si et passés una cosa semblant?
    Fins aviat

    ResponElimina
  9. tinc moltes ganes de llegirlo

    ResponElimina
  10. T'ha tocat aquest llibre Jack? Doncs bona lectura, l'anirem comentant. És un llibre que a mi em va agradar molt.
    Fins aviat

    ResponElimina
  11. Soc en Jack dels Grecs i a la llista el meu nom surt a l'inrreves

    ResponElimina
  12. Es increible la destruccio.

    ResponElimina
  13. Te la imagines Jack?
    Uns platets voladors i la vida desapareix....
    D'això se'n diu "Apocalipsi"
    Quedar-se sols en un món així no m'hagués agradat gens, quasi hagués preferit desaparèixer també. I tu?
    Una abraçada

    ResponElimina
  14. Vaig per la pagina 48 i trobo que estan molt tristos,quan començara l'aventura?

    ResponElimina
  15. Home Sponj Bob, jo em penso que l'aventura ja ha començat, o et sembla poc haver-se d'espabilar sols al món?
    Però no et preocupis, ja hi haurà més acció.
    Un petó

    ResponElimina
  16. No m'agradaria estar sol al mon com els protagonistas.

    ResponElimina
  17. A mi tampoc Jack. Això em fa pensar en la sort de tenir família i amics.
    Fins aviat

    ResponElimina
  18. RATETA K ESCOMVRABA L'ESCALETA12 de novembre, 2011 16:53

    Hola sóc la rateta que escomvraba l'escaleta
    y ya me e llegit una mica del meu llibre i aixo de aventures sota sorra es molt dibertit ee...
    però lu que no entenc es per k li tenen k fer tantes probes per treballar a un lloc
    FINS AVIAT !!!!! :) :) :)

    ResponElimina
  19. Ui Rateta que escombrava l'escaleta. Em sembla que t'has equivocat de llibre: aquí escriuen els que llegeixen el "Mecanoscrit".
    Copiaré el teu comentari a la pàgina de "La casa sota la sorra"
    I pel que fa a les proves, a mi em sembla normal, sobretot si després veus quin tipus de feina li donen. Ja ho llegiràs...
    Un petó

    ResponElimina
  20. Son uns lladres i fugitius de la justicia.

    ResponElimina
  21. Qui són una lladres i fugitius Jack? L'Alba i en Dídac?
    En un món sense gent encara hi ha lleis contra els lladres i fugitius?
    Diga'm per on vas del llibre...
    Un petó

    ResponElimina
  22. Hola,vaig per la pagina 67, la llei encara existeix,que hi digueu ?

    ResponElimina
  23. Jo dic que si,i vosaltres?

    ResponElimina
  24. Hola Jack, bona nit.
    Respecto la teva opinió, però jo penso que les lleis són per a la convivència. Si no hi ha gent no hi ha convivència. De fet, en Dídac i l'Alba tampoc fan cas de la llei: roben menjar i vestir... dormen a llocs que no són seus, no van a l'escola...
    Fins aviat

    ResponElimina
  25. com viuran amb tants pocs objectes

    ResponElimina
  26. Hola Sponj Bob, bon dia.
    Realment sembla mentida eh?
    Però si ho penses bé, necessitem molt poques coses per viure, o dit d'una altra manera, tenim moltes més coses de les que necessitem.
    Petonets

    ResponElimina
  27. En realitat aquest llibre no m'agrada

    ResponElimina
  28. Anna Ribera Turró01 de desembre, 2011 11:23

    Hola Sponj Bob.
    També està bé saber dir que un llibre no t'agrada, però, per què no t'agrada?
    Un petó

    ResponElimina
  29. Hola, sóc la Mayssae de Jaume Vicens Vives de 5èA. Vaig per la pàgina 23. Adeu

    ResponElimina
  30. Hola Mayssae, seràs la Blancaneus 2.
    Què et sembla el llibre de moment?
    Un petó

    ResponElimina
  31. Sóc la sirenita del Jaume Vicens Vives i amb dic Sara.

    ResponElimina
  32. Hola Sirenita, t'apunto a la llista de pirates.
    Has començat a llegir el llibre?
    Què et sembla?
    Un petó

    ResponElimina
  33. hola soc en Martin de 5éa del vives i el meu saudonim es tintin

    ResponElimina
  34. Hola Tintin, hauràs de ser Tintin 3.
    Estàs llegint el mecanoscrit?
    Fins aviat

    ResponElimina
  35. Hola endic Jhosseline soc del narcis monturiol 5é A el meu seudonim es Paulina3 M'hagrada aquest llibre es molt divertit.Encare no he hacabat el llibre en folta molt peró no tant

    ResponElimina
  36. Hola Paulina 3
    Estàs aprofitant aquestes festes per llegir?
    Tu penses que hauries reaccionat com l'Alba, si t'haguessis trobat en la mateixa situació?
    Un petonet

    ResponElimina
  37. Hola Anna!
    Aquests dies de festa he llegit el llibre amb molta il·lusió. Vaig per el segon capítol i fins aquí m'ha semblat molt emocionant:)

    ResponElimina
  38. Bona nit Sirenita.
    A mi també m'agraden molt els llibres de ciència ficció, les aventures que expliquen tenen alguna cosa de possible però llunyana que m'esgarrifa una mica.
    Una abraçada

    ResponElimina
  39. si estic llegint el macanoscrit es in llibre interesant

    ResponElimina
  40. al llibre hi ha un personarge que es diu com el meu amic

    ResponElimina
  41. Hola Tintin 3
    I com es diu el teu amic, o el personatge?
    Això de l'apocapipsi (la fi del món) és un tema que dóna per moltes aventures a llibres i pel.lícules. Segur que n'has vist alguna!
    Un petó

    ResponElimina
  42. el meu amic es diu didac com el personatge del llibre

    ResponElimina
  43. Bon dia Tintín.
    Doncs de cap de les maneres voldria que al teu amic Dídac li passés el que li passa al personatge Dídac. Ja ho veuràs.
    Fins aviat

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.