16/9/11

Ales de foc

La reina Marla, amb només disset anys, és la sobirana d'una nació esplendorosa.
Ahriel, un àngel femení, és al seu costat des que va néixer, amb la missió de guiar-la i protegir-la, i de mantenir l'equilibri al regne dels humans.
Però quan descobreix una conspiració per iniciar una guerra sagnant, Ahriel és traïda i tancada, amb les ales inutilitzades, a l'espantosa presó de Gòrlian, un món primitiu, salvatge i brutal, d'on ningú ha aconseguit escapar-se mai.
Ahriel haurà d'aprendre no només a sobreviure a Gòrlian, sinó també a veure les coses des del punt de vista humà... arran de terra.

També hi ha un segon llibre: Ales negres

22 comentaris:

  1. Que interesant sembla el titol del llibre!!

    ResponElimina
  2. I ames la reina casi te el mateix nom que jo!!
    El meu nom es Maria i el de la reina es diu Marla.

    ResponElimina
  3. Hola Paulina.
    Sí, és un llibre d'éssers fantàstics, bons i dolents, que es barregen amb els humans. Està molt bé.
    Una abraçada

    ResponElimina
  4. hola soc la Thais i mencanta el llibre ALES de foc

    ResponElimina
  5. alicia en el país de les maravelles04 de novembre, 2011 16:58

    hola Anna mancanta el llibre de ales de foc pero la Marla no magrada gaire

    ResponElimina
  6. I quin pseudònim i a quina escola vas Thais?
    Per què no t'agrada la Marla? Et sembla massa orgullosa?
    Una abraçada

    ResponElimina
  7. Hola soc la Caputxeta perdo Anastàsia.Perque no vaix pusa el meu nom que jo soc la vaij Salma Benamar de Jaume vicens vives de 5èA. I el llibre que hegat es Ales de foc i es muy binic el llibre.M'grada molt

    Gracies pels llires

    ResponElimina
  8. Perdo el meu nom es Salma Benamar.He fet una falta perque el meu ordinador va una mica malament

    ResponElimina
  9. hola em dic Bentafocs i soc del vicens vives, i soc de 5é B.

    ResponElimina
  10. HOLA SOC LA THAIS P.N I SOC DE LA ESCOLA VICENS VIVES DE LA CLASE DE 5É B.

    ResponElimina
  11. Hola Caputxeta i Ventafocs.
    Thais, tu no m'havies dit que eres la Bella durmiente? o hi ha una altra Thais a la Vicens Vives?
    Esteu llegint un llibre de literatura fantàstica. Tot passa en un món inventat. Ja veureu.
    Un petó

    ResponElimina
  12. Hola ma tocat aquet llibre i el trobo molt interesant.

    ResponElimina
  13. Hola Dartagnan.
    T'has fixat amb la poesia de Coelho que hi ha al principi?
    Ve a dir una gran veritat: Caure a l'aigua no mata, el que mata és quedar-se al fons i no sortir.
    Et fa pensar alguna cosa això?
    Un petonet

    ResponElimina
  14. Alicia al pais de les meravelles23 de novembre, 2011 18:32

    hola Anna mestic llegint el llibre de ales de foc i la MARLA es dolentisima estic pel capitol 2 i la MARLA ma decepcionat contestam.

    ResponElimina
  15. Hola Alícia al pais de les meravelles.
    Tens tota la raó, la Marla és dolenta, a més d'aquesta dolenteria que fa mal, perquè enganya.
    Bona lectura!

    ResponElimina
  16. ALICIA EN EL PAÍS DE LES MARAVELLES29 de novembre, 2011 17:56

    HOLA ANNA NO SE QUE DIRTE SOBRE EL LLIBRE PREGUNTEM ALGÚ PORFA!!!!!!!

    ResponElimina
  17. Oh sí Alícia, ja et pregunto coses. M'agradaria saber: quan llegeixes aquest llibre, després hi somnies?, hi penses? t'imagines que tu ets alguna de les protagonistes.
    És que jo ho faig quan llegeixo, i m'ho passo molt bé.
    Un petó

    ResponElimina
  18. ALICIA EN EL PAÍS DE LES MAREVELLES01 de desembre, 2011 17:11

    anna si i penso molt i mimagino que sóc l'Arihel

    ResponElimina
  19. Hola Alícia al pais de les meravelles.
    Veus que curiós, jo m'imaginava que era la Marla.
    M'agradava això de ser tan callada i reservada.
    Què és el que t'agrada més de l'Ahriel?
    Un petonet

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.